Autorijschool

Stichting rijopleidingen

Onze rijschool in groningen is in 1994 opgericht om kandidaten veilig, vakbekwaam en zo snel als mogelijk op te leiden, zodat onze kandidaten met de auto veilig kunnen deelnemen aan het verkeer.

Intake

Bij elke kandidaat nemen wij ruim de tijd voor de intake. Door dit te doen kunnen we een degelijk plan en planning maken voor de route naar het felbegeerde rijbewijs. Wij zijn zeer succesvol met deze aanpak, hetgeen zich vertaald in tevreden kandidaten en een hoog slagingspercentage. Wij zijn gedreven in ons vak en helpen je graag om ook jouw rijbewijs te behalen. Indien gewenst, geven wij ook autorijlessen in de Engelse taal. Onze rijschool is gevestigd in Groningen en Gasselternijveen.

Gecertificeerde faalangsttrainer

Elke kandidaat is uniek! Heeft u faalangst, ADHD of ADD, dant bent u bij ons op het juiste adres. Stichting Rijopleidingen beschikt over speciaal opgeleide en gecertificeerde rijinstructeurs, die hier adequaat mee weten om te gaan. Wij doen ons uiterst best om in te spelen op jouw situatie.

Jij staat centraal

Een andere manier om aan te sluiten op je behoefte, is door zo veel als mogelijk rekening te houden met jouw schema. Dit betekent dat we per persoon kijken naar welk pakket het meest geschikt is voor de kandidaat en dus bij jou het beste past. Heb je hier vragen over of denk je dat je een ander soort pakket nodig hebt? Neem dan gerust contact op met ons. We komen zeker tot een passende oplossing.

Rijles en examengarantie

Kandidaten hebben bij ons een vaste rijinstructeur en lessen steeds in dezelfde auto. Dit is om te voorkomen dat je elke keer moet wennen aan een andere auto. Bij onze autorijschool kun je kiezen uit een wagenpark bestaande uit een Mercedes CLA of Audi A3 Limousine. Stichting Rijopleidingen heeft zwart gekleurde auto’s, maar we rijden wel milieubewust en dus groen.

Onze instructeurs zijn allemaal opgeleid om jou de fijnste rijlessen te geven. Wij stomen je klaar voor het CBR-examen. Heb je nog meer zekerheid nodig? Kies dan voor een pakket met tussentijdse toets, hier zit automatisch een examengarantie in. Dit houdt in dat wanneer je het examen niet haalt wij jouw eerste herexamen betalen.